Pametni muški i ženski satovi postaju sve pametniji u onome što potrošače zanima. Slijedi analiza uzorka koja pokazuje kako uvidi mogu informirati marketinšku i poslovnu strategiju robnih marki. Ovi podaci su javno dostupni i ne dijelimo informacije koje su vlasništvo korisnika.

Pametni muški i ženski satovi uživali su značajna ulaganja tijekom prošlog desetljeća unatoč ograničenoj upotrebi. Povijesno gledano, to je donekle bila tehnologija koja traži svrhu, međutim, pametni muški i ženski satovi sve više postaju fokus.

Pametni muški i ženski satovi sve popularniji

Možemo vidjeti u raznim istraživačkim podacima tijekom posljednjeg desetljeća kako se ulagalo u tehnologiju kad su pametni muški i ženski satovi u pitanju – pohranu, protok podataka, pametno staklo, remen za sat i slično – i aplikacije u stvarnom svijetu. Udubljujući se u te praktične primjene, možemo vidjeti podklastere na vremenskoj traci kako bismo vidjeli gdje i kako teče novac.

Vidimo da su ulagači u početku bili oduševljeni idejom da pametni muški i ženski satovi pomažu potrošačima pri mršavljenju, kao brojač kalorija i praćenje aktivnosti, ali kada to nije uspjelo zaživjeti na snažan način, fokus se pomaknuo na holističku preventivnu skrb za poboljšani osobni wellness i mentalno zdravlje.

Broj otkucaja srca i drugi medicinski nadzori postali su fokus 2014. i 2016., a zatim ponovno u manjoj mjeri 2018. Zatim su 2021. upozorenja za pacijente za pomoć njegovateljima zadržala interes ulagača čak i dok su ulaganja u aplikacije padala, zajedno s gospodarstvom. Ove godine investitori su pronašli svoj najjači slučaj upotrebe dosad kad su muški i ženski pametni satovi u pitanju: sportaše i osobne trenere.

Nastavite nas pratiti kako biste saznali:

  • Koje aplikacije za pametne satove zanimaju investitore
  • Koje tvrtke imaju koristi od ulaganja kad su pametni muški i ženski satovi u pitanju
  • Što potrošači misle o vrhunskim markama pametnih satova
  • Iskoristite podatke da biste razumjeli trendove